A nyugalom az igazi szupererő - segítünk, hogy kifejleszd magadban!

10 részes meditációs videókurzus tudatos fiataloknak

Tanulj meg nyugodtabban reagálni nehéz helyzetekben is!
Találd meg rejtett erőforrásaidat és belső bölcsességedet!
Fordulj magad és mások felé nagyobb elfogadással és együttérzéssel!
Érezz rá, hogy merre indulj, hogyan hozz önazonos döntéseket!

Hogyan hat a meditáció az idegrendszeredre?

Meditációval lecsendesíted az elméd, megszabadulsz a gondolatok zűrzavarától. A meditáció gyakorlásával csökkentheted a benned lévő stresszt, oldhatod a feszültséget és ezáltal egyre tudatosabb leszel. A meditáció jótékonyan hat az idegrendszeredre, megtapasztalhatod, hogy képes vagy befolyásolni annak működését és át tudod venni az iránytást a gondolataid, valamint a testi reakcióid fölött. 

Miért a nyugalom a legnagyobb szupererő?

Amikor nyugodt vagy, tisztábban látsz, megfelelően cselekszel. Amikor a negatív gondolatokat elcsitítod, meglátod a megoldásokat! Aki képes higgadt maradni a nehéz helyzetekben is, könnyebben küzd meg a kihívásokkal. Az önazonos hangod és az intuíciód vezet a jó döntésekhez, de a hangját csak akkor hallod meg, ha csendesebbek a gondolataid és képes vagy figyelni.

Mire jó a meditáció?

A relaxáció, a légzésfigyelés és a meditáció segítségével megtaníthatod az idegrendszeredet nyugodtabban működni. Ezek a gyakorlatok agytornák, amellyel a nyugodt, bölcs és kiegyensúlyozott énünket erősítjük. Ahhoz hasonlíthatnánk, mint amikor az ember szörfölni tanul. Az elején nem könnyű, de megtanul egyre jobban egyensúlyozni, míg végül a nagyobb hullámok hátán is biztonsággal halad.

Miért más ez a kurzus, mint egy-egy vezetett meditációt meghallgatni?

  • Mert lépésről lépésre segítjük felépíteni a gyakorlásodat.
  • Összeválogattuk neked a sokféle gyakorlatot, tehát nem kell keresgélned.
  • Ezek a gyakorlatok egymásra épülnek és erősítik egymást.
  • Többféle gyakorlatot és technikát kipróbálhatsz, hogy megtalálhasd azt, ami számodra  a leginkább működik.
  • Egyedül végzed a kurzust, de ott vagyunk a felvételen, vezetjük a fejlődésed.
  • A kurzus során nemcsak a meditáció gyakorlásában segítünk, hanem abban is, hogy kifejlessz magadban fontos képességeket, előhívj pozitív érzéseket és tudatosabbá válj.
  • Emellett segítünk neked átgondolni, hogy a nagyobb nyugalomhoz és elégedettséghez mit tudsz változtatni az életedben, majd ötleteket is adunk ahhoz, hogy a kurzus során szerzett tapasztalataidat hogyan építsd be a mindennapjaidba.

Ismerd meg a meditációs videókurzus tematikáját

A meditáció lehetőséget ad arra, hogy tudatosabban foglalkozz az érzelmeiddel, a gondolataiddal és a viselkedéseddel. Ebben támogat téged a videókurzusunk gondosan összeállított tematikája és gyakorlatsorunk.

Miből állnak az alkalmak?

Relaxáció I Légzésfigyelés I Meditáció I Önismeret és tudatosság fejlesztése I Vezetett meditáció I Az új tapasztalatok beépítése a hétköznapokba

1. Nyugalom

Ebben a részben azt tanítjuk, hogy hogyan tudsz magadnak nyugalmi állapotot előteremteni a relaxációs és meditációs technikák segítségével a mindennapokban.

2. Önbizalom

Tudd meg, hogy a te erőd miben rejlik! A meditáció és vizualizációs gyakorlatok segítségével előhívhatod magadból és megerősítheted az önbizalmad.

3. Erő, fókusz

Ennek a résznek a személyes erő és az erőnk növelése a témája. Mutatunk egy olyan vizualizációt, amelyben új belső erőkre és belső segítőre találhatsz és megélheted, hogy nem vagy egyedül.

4. Változás

A változás nem mindig könnyű, de nagy erőt rejt. Segítünk a változások kapcsán megélt feszültség csökkentésében, hogy nyugodtabban, tisztább fejjel tudj az új irányok felé lépni.

5. Önszeretet

Az önelfogadás nem könnyű, mert a legtöbben kemény kritikával illetjük magunkat. Ezért a gyakorlás alatt elcsendesítheted a gondolataidat, és megmutatunk egy olyan gyakorlatot, amellyel a benned rejlő elfogadást és szeretetet növelheted.

6. Szeretet

A hatodik alkalommal a szeretet témájában haladunk tovább, megtapasztalhatod, hogy hogyan tudod még jobban árasztani magadból a szeretetet és a jó érzéseket nemcsak magad, hanem mások felé is.

7. Harag

Ebben a részben azt fogjuk gyakorolni, hogy hogyan csendesítheted le a haragodat és hogyan értsd meg jobban magad és a másikat egy konfliktus során. Minden nehéz helyzetből tudunk tanulni.

8. Bölcsesség

Ebben a részben megérezheted a benned rejlő bölcset. Amikor csendesek a gondolataid, tudsz figyelni, sokkal jobban átlátod a helyzeteket, könnyebb tudni, mit tegyél.

9. Intuíció

Az intuíció az egyik leghasznosabb képességünk. Ez a bennünk rejlő iránytű. Mindenkiben benne van, segítünk neked, hogy mégjobban kapcsolatba kerülj vele.

10. Időutazás

A bölcsességet arra is használhatod, hogy megálmodd a jövődet. Az utolsó alkalmon a meditáció segítségével segítünk megerősíteni az álmaidat, pozitív jövőképedet, ami felé el tudsz indulni.

Fedezd fel a benned rejlő nyugalmat, erőt és fejleszd a fókuszod!

Mindez kulcsfontosságú ahhoz, hogy sikeres légy!

Akik végig vezetnek ezen az úton

A meditációs videókurzus videóit és tananyagait profi szakembereink Herczegh Tímea klinikai gyermekpszichológus és Forgács Eszter gyermekpszichológus állították össze.

Mindketten több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkeznek, évek óta dolgoznak együtt gyermekekkel, fiatalokkal, szülőkkel, családokkal, és hosszú évek óta gyakorolják a meditációt. Ismerd meg őket!

Mennyibe kerül a videósorozat?

A 10 részből álló fiataloknak szóló meditációs videókurzusunk célja, hogy megtaláld magadban a nyugalom és önbizalom forrását, amelyhez bármikor visszatérhetsz, amiből erőt meríthetsz, töltekezhetsz.

Az online meditációs videókurzus ára:

39 900 Ft

Egyszeri fizetés, korlátlan hozzáférés bármikor, bárhonnan.

Az összeállított tudásanyaggal, relaxációs és meditációs technikákkal nagyon sok feszültségtől, stressztől kímélheted meg magad, és  ahogyan egyre tudatosabb leszel képes leszel átvenni az irányítást a gondolataid felett.

AMIT MEGTANULHATSZ

  • a relaxáció különböző módjai
  • a légzésfigyelés többféle technikája
  • hogyan csendesítheted el a gondolataidat a vezetett meditációval és meditációval 
  • hogyan kerülj nyugalmi állapotba és hogyan tartsd fenn azt
  • hogyan fejleszd az önismeretedet és tudatosságodat

AMIT ELÉRHETSZ

  • az általános közérzeted javulása
  • önbizalmad erősödése
  • a hullámzó érzelmeid kontroll alatt tartása
  • fókuszált figyelem, erősödő koncentráció, amit hatékonyan alkalmazhatsz a tanulásban és minden olyan helyzetben, ahol bizonyítanod kell (vizsgák, felvételik…)

Fontos: A relaxáció, légzésfigyelés és meditáció nagyon hatékony és szuper technikák, de nem jelentenek minden problémára gyógyírt. Ez a kurzus nem lesz válasz a mély lelki problémákra. Ha depresszióval vagy egyéb mentális problémával küzdesz, akkor kérd a megfelelő szakember segítségét! A relaxáció és a légzésfigyelés azonban tud segíteni az érzelmi egyensúlyhoz való visszatalálásban, az érzelemszabályozás erősítésében, de a megfelelő szakmai segítség mentális problémák esetén feltétlenül szükséges.

Mit mondanak rólunk, akik már kipróbálták?

© 2023 Családi meditáció - Minden jog fenntartva!